Hapjesschaal

Bezorginformatie

Vóór en tijdens je bestelling
 

Hoe lang moet ik van tevoren bestellen?

  • Voor 12:00 uur besteld is de volgende dag bezorgd. We bezorgen 7 dagen in de week.
     

Gesloten

  • Elk jaar zijn wij van 22 december t/m 3 januari gesloten en verzorgen wij geen hapjesschalen. U kunt dan geen hapjesschalen bestellen bij ons!
     

Hoe bestel ik?

  • Op de website klik je een categorie aan waarbinnen je wilt zoeken. Als je de producten in je winkelwagen hebt toegevoegd, kun je vanuit daar de bestelling bevestigen en je gegevens invullen.
  • Je krijgt direct na het bestellen een bevestigings e-mail met daarin je bestelling (check eventueel je spambox).
  • De avond voor levering krijg sturen wij je een sms.

 

Wat zijn de bezorgtijden?

  • LET OP! Je kunt geen ronde tijd kiezen of afspraak maken om op een exacte tijd te laten leveren. Onze transporteur levert alles gekoeld en binnen het gekozen tijdsvak. Dit kan je naderhand nog aanpassen.
  • Heb je de hapjes voor een bepaalde tijd nodig? Bestel je hapjes in een tijdsvak of laat ze een dag eerder bezorgen.
  • Wij bezorgen altijd gratis bij een minimale besteding van 80 euro.
     
  • BEZORGING van Maandag t/m zondag
    Tussen 08:00 / 14:00
    De dag voor levering ontvang je een tijdsvak hoe laat wij komen bezorgen

     

Hoe betaal ik?

  • Betaling geschiedt bij ons via een factuur. Wij mailen je deze met een Ideal link.

 

Allergenen

  • Wij bieden geen aangepaste producten aan op het gebied van allergenen.
  • Onze hapjes kunnen sporen bevatten van oa.
    Ei - Gluten - Lupine - Melk - Sesamzaad - Noten - Zwaveldioxide - Selderij - Pinda’s - Mosterd - Vis - Weekdieren - Soja - Schaaldieren
  • Vis- en schaaldieren worden niet verwerkt in ons bedrijf. We kunnen niet garant staan voor gezondheidsklachten voortkomend uit een allergie.

 

Halal en vegetarisch

  • Wij bieden verschillende opties op vegetarisch en halal gebied. Bekijk hiervoor onze productcategorieën.

 

Tijdens en na levering

Leveren jullie ook bij bedrijven of op een andere locatie?

  • Jazeker! Bij bedrijven op locatie worden de hapjes bij de receptie afgegeven.

 

Wat doe ik met de schalen en verpakkingen?

  • Alle schalen en verpakkingen blijven bij je achter.

 

Retourbeleid

  • Wij nemen geen retourzendingen aan van etenswaren.
  • Wanneer je etenswaren retour zend naar ons, geven wij daar geen geld voor terug.
  • Heb je vragen of ben je niet tevreden met onze producten of service? Laat het ons weten, we helpen je graag persoonlijk verder!
SluitenAkkoord